Travelbug is itching! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Loes Hensgens - WaarBenJij.nu Travelbug is itching! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Loes Hensgens - WaarBenJij.nu

Travelbug is itching!

Blijf op de hoogte en volg Loes

19 Januari 2016 | Curaçao, Curaçao

Zo, in het kader van goede voornemens maar gelijk het 1e blog, ik zit nog gewoon in Vlissa en moet alles, letterlijk ALLES nog regelen maar aangezien ik mijzelf heb voorgenomen deze reis een blog bij te houden, kan ik maar net zo goed gelijk beginnen.
Ik ben benieuwd hoe lang en hoe frequent ik dit vol ga houden.. Mijzelf kennende zal dit zeldzaam worden maarja; dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan he ;)

Goed, laat ik voor de mensen die het nog niet weten eerst maar even uitleggen what the hell is happening..
Ik heb mij 3 jaar behoorlijk goed gedragen hier in Nederland: ik ben weer compleet ingeburgerd en ik ben er zelfs echt van gaan genieten om weer lekker in mijn kikkerlandje te wonen. But: the travel bug is itching! En het is tijd om daar maar weer even naar te luisteren..
Deze chick vertrekt namelijk binnenkort voor 7 maanden naar Curacao!! Wat ga ik daar dan in godsnaam doen?! Ik ga stage lopen in Willemstad bij Mise en Place Curacao, sommige zullen dit bedrijf wel kennen want ook in Nederland hebben zij best wat vestigingen. Ik ga voor dit bedrijf horeca- en gastvrijheidstrainingen ontwikkelen en geven aan de werknemers daar. Vooral dus veel samenwerken met de lokale mensen daar en dus ook echt in de cultuur duiken; wat ik juist super tof vind :) Daarnaast moet ik ook nog mijn scriptie schrijven als ik daar zit zodat ook ik alsnog af kan gaan studeren na mijn epic fail bij de VVV.

Dat dit gaat gebeuren weet ik inmiddels een paar dagen. Het is nu dus een kwestie van alles regelen; paspoort opnieuw aanvragen, alle documenten voor mijn visum aanvragen, vliegticket boeken, mijn o-zo-fijne kamer onderverhuren, contract regelen op de HZ, de hele planning bespreken met mijn afstudeerbegeleider etc. etc.
En naast dat alles besef ik mij ook ineens hoe veel ontzettend lieve mensen ik moet gaan missen dus voordat ik vertrek wil ik vooral ook gaan genieten van deze mensen om mij heen. Maar als ik eenmaal daar zit krijg ik er hopelijk wel een ontzettend gaaf avontuur voor terug!

Nou, bij deze mijn eerste blog: HELL YEAH :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 2199

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 September 2016

Wonen en stage lopen op Curacao

Landen bezocht: